سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یاوران کتاب

  

سالروز شهادت امام عارفان و زنده‌‌دلان حضرت امیر مؤمنان، امام علی ابن ابیطالب علیه اسلام را به عموم شیعیان جهان تسلیت می‌گوئیم.

 حضرت علی(ع) نماد عدالت و مظهر شجاعت برای همیشه تاریخ است، آن بزرگوار از چنان ویژگیهای خاصی برخوردار است که بسیاری را به اظهارنظر و بیان خصایل امام و ستایش ایشان واداشته است.

حضرت علی(ع) 13 رجب 1427 هجری قمری چشم به جهان گشود ، این بزرگ مرد در فتوت، مردانگی و جوانمردی، حق و عدالت سرآمد روزگار خود و حتی تاریخ بوده است .

پدرش ابوطالب فرزند عبدالمطلب فرزند هاشم بن عبد مناف و مادر او فاطمه دختر اسد فرزند هاشم بن عبد مناف است.

مرتضی از القاب حضرت علی است و به این معناست که رفتار و کردار آن حضرت، مورد پسند خدا و رسول خداست. از دیگر لقبهای آن حضرت اسدالله (شیرخدا)، حیدر (شیر بیشه ایمان) و کاشف الکَرب (برطرف کننده غم) هستند.

امام على علیه السلام در تمام دوران عمر پر برکتش، بر جمیع علوم و فنون ظاهرى و باطنى آشنا و مسلط بود. معجزات و کرامات بى شمارى از آن امام مظلوم، "چه در زمان حیات و چه پس از آن" واقع و صادر گردید، که اکثر دانشمندان شیعه و سنى و بلکه دانشمندان دیگر مذاهب در کتاب‌هاى مختلف خود ذکر کرده‌اند.

حضرت در سال چهلّم هجرى [مطابق با یازدهم بهمن ماه، سال 39 شمسى]، صبح جمعه، نوزدهم ماه رمضان، در محراب عبادتِ مسجد کوفه که یکى از چهار مسجد معروف و عظیم القدر است توسّط عبدالرّحمن بن ملجم مرادى؛ و ترغیب زنى به نام قطّامه، به وسیله شمشیر زهراگین ترور شد؛ و شب 21 همان ماه به فیض عُظْماى شهادت نایل گردید.

و پیکر مطهّر و مقدس آن حضرت در نجف اشرف، کنار حضرت آدم و نوح علیهم السلام دفن گردید؛ و قبر آن حضرت توسط حضرت نوح علیه السلام تهیه و آماده شده بود.


 


 

تا کنون به این فکر کرده اید که برای نویسندگی باید از کجا شروع کنیم!؟

 

 این موضوعی است که ذهن خیلی از علاقمندان به نوشتن را مشغول میکند... اینترنت یکی از ابزارهای پیشرفته ای است که ما را به همان دهکده کوچک جهانی که از آن نام می برند نزدیکتر میکند... برای کسب اطلاع از آخرین خبر هنری کافی ست روی کیبرد کلیک شود.. همینکه کلیک کردم این خبر را یافتم!

 به تازگی کتابی از شریدان سیموو بریتانیایی به چاپ رسیده است با عنوان مردها به چه چیز ی فکر میکنن!؟. (برای اطلاع بیشتر به سایت www.amazon.co.uk/  ویا به بخش فرهنگی رادیو زمانه مراجعه شود) این کتاب در مدت کوتاهی به یک کتاب پرفروش تبدیل شده و در حال حاضر از نظر فروش با مجموعه داستان‌های هری پا‌تر رقابت می‌کند. با این حال شریدان سیموو  نویسنده و مبتکر در گفت‌و‌گو با روزنامه تلگراف ادعا کرد که این کتاب دسترنج یک عمر کار پژوهشی او درباره عادت‌های مردان و تدریس در این زمینه است.
شریدان سیموو به انتشارات
آمازون پیشنهاد داده بود که انتشار کتابی با صفحات سفید را برای پخش در بین دانشجویان بریتانیایی بپذیرد و آمازون هم از این پیشنهاد استقبال کرد و کتاب را به این شکل و با صفحات سفید در 200 صفحه که شبیه دفتر یادداشت می باشد منتشر کرد!. جالب اینجاست که این کتاب نیاز به ترجمه هم ندارد!....

 شریدان سیموو از این موفقیت دور از انتظار، شگفت‌زده شده است. او در این باره به تلگراف گفت: «اصلاً انتظار چنین موفقیتی را نداشتم و الان واقعاً ذوق‌زده هستم و به هیجان آمده ام.» 
شریدان سیموو 39 سال دارد و در دانشگاه هاروارد تحصیل‌ کرده است و این کتاب اولین اثر او ست.

نقد و اظهار نظرهای متفاوتی در مورد این کتاب بیان شده است. بیشتر نقدها مربوط میشود به اینکه نویسنده از این ترفند استفاده کرده برای پول در آوردن و نقدی دیگری که نوشته بود این کار جدیدی نیست و این ایده را سالها قبل یکی از ایرانی ها انجام داده!.

در واقع نقد مثبتی از این کتاب ندیدم. به غیر از موضوع آن ، به نظرم خوبی یه این ایده اینجاست ...شخصی که کتاب را خریداری میکند با 200صفحه سفید مواجه میشود که باید بنویسد. از آنجائیکه نویسنده  نوشتن کتاب را به خواننده واگذار کرده.. خواننده مجبور میشود که بنویسد و این باعث به کار انداختن ذهن برای نوشتن میشود....افرادی این کتاب را خریداری میکنند که زمینه برای نوشتن را دارند و این فرصت خوبی ست برای نشان دادن استعداد .  خلاقیت نویسنده قابل تحسین است...

                  

منبع:  http://www.masoudian.blogfa.com/post-13.aspx


  معرفی چند کتاب 

  اولین کتاب معجون عشق

«معجون عشق» شامل مجموعه‌ای از گفت‌وگوهای یوسف علیخانی با نویسندگان موسوم به عامه‌پسند و پرمخاطب منتشر شد.
علیخانی در این کتاب با ر.اعتمادی، فهیمه رحیمی، امیر عشیری، پری‌نوش صنیعی، نازی صفوی، مریم ریاحی، حسن کریم‌پور، تکین حمزه‌لو، مریم جعفری، فریده شجاعی، مژگان مظفری، سیمین شیردل، مهرنوش صفایی و نرگس جورابچیان گفت‌وگو کرده است.

 دومین کتاب رمان رز گمشده می باشد .

رمان “رز گمشده” نوشته سردار اُزکان با ترجمه بهروز دیجوریان از سوی نشر آموت برای دومین‌بار منتشر شد.
این اثر که یکی از پرفروش‌ترین کتابهای اروپا در سالهای اخیر بوده و تا کنون به بیش از 40 زبان زنده دنیا ترجمه شده است پس از استقبال خوبی که در کشور از آن به‌عمل آمد پس از چند ماه از اولین انتشارش به چاپ مجدد رسید.

 کتاب سه‌گانه‌ی یوسف علیخانی منتشر شد

سه‌گانه‌ی یوسف علیخانی با این عنوان‌ها همراه است: چاپ چهارم «قدم‌بخیر مادربزرگ من بود» (نامزد جایزه‌ی کتاب سال)، چاپ پنجم «اژدهاکشان» (برنده‌ی جایزه‌ی جلال آل احمد و نامزد جایزه‌ی هوشنگ گلشیری) و چاپ چهارم «عروس بید» (برنده‌ی جایزه‌ی کتاب سال حبیب غنی‌پور و نامزد جایزه‌ی کتاب فصل).

بیشتر داستان های علیخانی به زبان های «آلمانی» ، «انگلیسی»، «عربی» ، «ترکی» و «فرانسه» ترجمه شده اند.

 برای تهیه این کتابها جدا از مراجعه به کتابفروشی های معتبر در سراسر کشور، می توانید با پخش ققنوس (تلفن: 66408640) و نشر آموت (تلفن: 88827140 – 09360355401) تماس بگیرید.

      یا به سایت نشر آموت مراجعه کنید .
http://www.aamout.com


 

                 خدمات اینترنت  پرسرعت(ADSL) درکجور

مخابرات پول کجور  به عنوان ارائه دهنده خدمات  اینترنتی در کجور، هم‌اکنون خدمات اینترنت پرسرعت  (ADSL) را با ویژگی های منحصر  به فرد به کاربران ارائه می‌کند.

 

 ابراهیم خزایی مسئول اداره مخابرات پول کجور با بیان اینکه اطلاع رسانی این واگذاری از طریق قبوض تلفن ثابت انجام شده است، گفت: واگذاری اشتراک اینترنت ADSL به متقاضیان درپول کجوراز هفته قبل آغاز شده است.

 

وی با بیان اینکه این اشتراک دارای محدودیت دانلود چهار گیگا بایت در ماه است، افزود: سرعت اشتراک از  64کیلوبایت  تا 2 دو مگابایت می باشد که از سرعت بالایی برخوردار است که پس از تکمیل فرم مربوطه و واریز حق اشتراک، اتصال هر اشتراک در اسرع وقت انجام می گیرد.

خزایی عنوان کرد:تا به امروز 24 نفر از کاربران خانگی و ادارات دولتی از خدمات اینترنت پرسرعت استفاده می‌کنند که موجب رضایت خاطر کاربران از کیفیت خدمات ارایه شده و پشتیبانی مستمر و موثر از این خدمات شده اند.


ضمنا در حال حاضر اینترنت پرسرعت (ADSL) درکجور تنها در شهر پول و میخساز به مشتریان ارائه خدمات می نماید.


        برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش کجور

 جلسه شورای آموزش و پرورش مرداد ماه کجور با محوریت بحث و بررسی مسائل آموزش و پرورش با حضور آقای سید نادر موسوی زاده بخشدار کجور و آقای الیاس متاجی رئیس اداره آموزش و پرورش کجور و سایراعضا شورا در روز پنج شنبه مورخ13/5/90 در اداره آموزش و پرورش کجور برگزار شد.

پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، بخشدار کجور ضمن عرض تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات از درگاه خداوند برای همه از حضور به موقع اعضا در جلسه تقدیر و تشکر نمودند.

رئیس اداره آموزش و پرورش کجور  ضمن ارائه گزارشی از وضعیت اداره آموزش و پرورش به بیان کسب افتخارات اخیر این اداره پرداختند که عبارت بودند از:

کسب رتبه برتر نهج البلاغه استانی توسط یکی از  دانش آموزان منطقه کجور، کسب امتیاز سوم شورای دانش آموزی از مدرسه شهید قرنی پول وکسب رتبه ممتاز کشوری در رشته برق ساختمان توسط  یکی از دانش آموزان کجور

الیاس متاجی وضعیت طرح هجرت 3 را مطلوب اعلام کردند و تصریح کردند: امسال استقبال دانش آموزان فراگیرتر بود.

درادامه معاونت آموزشی اداره آقای ابوجعفری  ضمن ارائه گزارشی از  طرح هدایت تحصیلی دانش آموزان مقاطع تحصیلی منطقه کجور تصریح کردند:

موفقیت کمی و کیفی تحصیلی این  دانش آموزان نسبت به سالهای قبل  چشمگیرتر بوده است .

ابوجعفری این موفقیت را ناشی از تلاش بی وقفه مدیران ومعلمان و مشاوران و دبیران و اولیاء دانش آموزان و حتی سرایداران مدارس دانستند.

سپس دبیر طرح هجرت 3 از چگونگی پیشرفت و بهسازی مدارس طرح هجرت 3 منطقه کجور گزارشی بیان داشتند وعنوان کردند: عمده کلاسهای آموزشی طرح هجرت 3 اوقات فراغت در چهار پایگاه در منطقه کجور در مدارس شهید قرنی پول کجور، شهدا سما، شهیدرضایی چتن وشهیدجمالی کینس  کجور با شرکت انبوه دانش آموزان مواجه شد.

محمدیان  دبیر طرح هجرت 3 از جمله کلاسهای آموزشی  اوقات فراغت منطقه کجور را  آموزش احکام، زبان، کامپیوتر، نقاشی، خوشنویسی، مسابقات ورزشی وگفتمانهای دینی برشمردند.

       ضمنا مصوب گردید جلسه ماه آینده با موضوع  "بررسی علل ترک تحصیل دانش آموزان کجور با حضور مشاورین مجرب برگزارشود.

پس از ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات سایر اعضا جلسه با صلوات برمحمد و آل محمد پایان یافت.

یادآور می شود درپایان جلسه، اعضاء شورای آموزش و پرورش کجور از طرح اوقات فراغت  هجرت3 شهید قرنی پول کجور بازدید به عمل آوردند


برگزاری  اولین  نشست  فارغ  التحصیلان  منطقه  کجور

     

جمعی  از  فارغ  التحصیلان  منطقه  کجور  به  همراه  برخی  از  نمایندگان مردم در راستای توسعه و عمران هر چه بیشتر منطقه کجور در بخشداری کجور  حضور  به هم رساندند .

در این نشست پس از تلاوت آیاتی چند ازکلام الله مجید و معارفه حضار،آقای حمید نیازی بعنوان یکی از فارغ التحصیلان کجور و به نمایندگی از فارغ التحصیلان منطقه به شرح و بسط رئوس مطالب این نشست مشتمل بر :

1-بررسی نقش فارغ التحصیلان منطقه کجور در رشد و توسعه منطقه

2- بررسی راهکارهای عملی اشتغالزایی فارغ التحصیلان منطقه کجور

3-بررسی فرصت های پیش روی منطقه کجور در مسیر استانی شدن غرب مازندران

پرداختند .

ایشان در زمینه اهمیت برگزاری چنین نشستهایی تصریح کردند " برگزاری اولین نشست فارغ التحصیلان منطقه در بخشداری کجور حقیقتا خواهد توانست نقطه عطفی درسرعت گرفتن آهنگ رشد و توسعه منطقه کجور قلمداد گردد.

ایشان پس از برگزاری اولین نشست فارغ التحصیلان منطقه کجور افزودند:

هر چند که در اولین نشست به دلیل برخی مشکلات نتوانستیم به شفاف سازی لازم از مسائل بپردازیم لیکن امیدوار هستیم که  در نشست های آتی ضمن برطرف شدن این موانع و حضور و حمایت معنوی و فکری بخشدار محترم در جلسات آتی، بتوانیم حضور موثرتر و کارآمدتری را از فارغ التحصیلان منطقه کجور شاهد باشیم .

پس از بحث و تبادل نظر سایر افراد نتایج حاصله از اولین نشست فارغ التحصیلان منطقه کجور به شرح زیراعلام می شود:

الف - اتفاق نظر حضار در خصوص مهم، تعیین کننده و موثر بودن نقش فارغ التحصیلان دررشد و توسعه منطقه کجور

ب - اتفاق نظر حضار در خصوص مسئول بودن فارغ التحصیلان در رشد و توسعه منطقه کجور

ج - اتفاق نظر حضار در خصوص لزوم فراهم سازی بسترهای فرهنگی و فکری بعنوان اولین گام در مسیر اشتغالزایی

د - اتفاق نظر حضار در خصوص تغییر نگرش"استخدام شدن" به نگرش" استخدام کردن" در نزد فارغ التحصیلان

و)اتفاق نظر حضار درخصوص تشکیل بانک فارغ التحصیلان منطقه کجور

یادآور می شود در این نشست به منظور مشارکت هر چه بیشتر فارغ التحصیلان فراخوانی دو مقاله با موضوعات مطروحه انجام شد که عبارتند از :

1- بررسی راهکارهای شناسایی و جلب مشارکت حداکثری نخبگان و فارغ التحصیلان منطقه

2- بررسی راهکارهای تئوری و عملی رشد و عمران منطقه در قالب چشم انداز توسعه کجور


 والتر بنجامین و لذت از کتاب

والتر بنجامین از متخصصین حوزه مردم‌شناسی در دهه‌ی 1930، چنین می‌نویسد: «برای یک مجموعه‌دار، همیشه یک کشمکش دیالکتیکی بین نظم و بی‌نظمی در مجموعه‌اش وجود دارد.» او این نکته را در مورد کتابخانه خودش عنوان می‌کند. او دریافته بود که کتاب‌ها نوعی معنی نمادین دارند که هیچ ربطی به سودمند بودنشان ندارد. هر چند که سودمند بودن کتابها، اولین الویت آنها در مقایسه با دیگر خصوصیاتشان است.

پس به لحاظ نظری، بدانیم در یک کتابخانه خوب، هر کتابی را می‌توان بدست آورد، اما این دلیل نمی‌شود که خود، یک نسخه از آن کتاب را نداشته باشیم، چرا که هر کتاب، تاریخچه و قابلیت‌های خاص خود را دارد.

 والتر بنجامین، لذت جستجوی کتاب را چنین توصیف می‌کند: «خرید کتاب، حس جستجو و گشتن به دنبال کتابهای مختلف را ارضاء می‌کند.» وی می‌گوید، یکی از بهترین خاطرات یک مجموعه‌دار، لحظه‌ای است که کتاب ارزشمندی را پیدا می‌کند. کتابی که حتی یک لحظه به آن نیندیشیده و یا نگاهی به آن نینداخته بوده. او، کتاب را تنها و دو افتاده در کتابفروشی می‌یابد و با خریدنش، آزادی و رهایی را به او ارزانی می‌دارد. درست مثل داستان «شب‌های عرب» که در آن شاهزاده‌ای یک دختر برده را خریده و آزاد می‌کند. برای یک مجموعه‌دار، رهایی واقعی یک کتاب این است که آن را در قفسه کتابخانه خود جای دهد.

اصولا انسان از داشتن کتاب در کنار خود لذت می‌برند. کتابها شایسته این هستند که در جای مناسبی نگهداری شوند و تا زمانی که به شکل درست و مناسب با تفکر و اندیشه، انتخاب و به کتابخانه شخصی وارد شوند، احساس شادمانی بیشتری به انسان به همراه خواهند داشت. در واقع باید گفت وجود نوعی تناسب و تعادل مابین فرم خانه، نوع شخصیت صاحب کتاب و نوع کتاب الزامی است.

اصولا تصور اینکه کتابی، بدون قاعده وارد هر خانه‌ای شود کاملا غیر ممکن است و البته برعکس. به این معنی که هر شخصی نمی‌تواند هر نوع کتابی را خریده و وارد کتابخانه‌اش کند، در حالیکه تناسبی بین آنها برقرار نباشد.

 منبع:  پاورز، آلن (1384) زندگی با کتاب: چگونه خانه‌هایمان را با کتاب تزئین کنیم. ترجمه ابوالفضل هاشمی، مهرناز خراسانچی. تهران: دبیزش. ص 8.

 


داستان چنگیزخان مغول و شاهین پرنده

یک روز صبح، چنگیزخان مغول و درباریانش برای شکار بیرون رفتند. همراهانش تیرو کمانشان را برداشتند و چنگیزخان شاهین محبوبش را روی ساعدش نشاند. شاهین از هر پیکانی دقیق تر و بهتر بود، چرا که می توانست در آسمان بالا برود و آنچه را ببیند که انسان نمی دید.

 آن روز با وجود تمام شور و هیجان گروه، شکاری نکردند. چنگیزخان مایوس به اردو برگشت، اما برای آنکه ناکامی اش باعث تضعیف روحیه ی همراهانش نشود، از گروه جدا شد و تصمیم گرفت تنها قدم بزند.

بیشتر از حد در جنگل مانده بودند و نزدیک بود خان از خستگی و تشنگی از پا در بیاید. گرمای تابستان تمام جویبارها را خشکانده بود و آبی پیدا نمی کرد، تا اینکه رگه ی آبی دید که از روی سنگی جاری بود. خان شاهین را از روی بازویش بر زمین گذاشت و جام نقره ی کوچکش را که همیشه همراهش بود، برداشت. پرشدن جام مدت زیادی طول کشید، اما وقتی می خواست آن را به لبش نزدیک کند، شاهین بال زد و جام را از دست او بیرون انداخت.

چنگیز خان خشمگین شد، اما شاهین حیوان محبوبش بود، شاید او هم تشنه اش بود. جام را برداشت، خاک را از آن زدود و دوباره پر کرد.

اما جام تا نیمه پر نشده بود که شاهین دوباره آن را پرت کرد و آبش را بیرون ریخت. چنگیزخان حیوانش را دوست داشت، اما می دانست نباید بگذارد کسی به هیچ شکلی به او بی احترامی کند، چرا که اگر کسی از دور این صحنه را می دید، بعد به سربازانش می گفت که فاتح کبیر نمی تواند یک پرنده ی ساده را مهار کند.

این بار شمشیر از غلاف بیرون کشید، جام را برداشت و شروع کرد به پر کردن آن. یک چشمش را به آب دوخته بود و دیگری را به شاهین. همین که جام پر شد و می خواست آن را بنوشد، شاهین دوباره بال زد و به طرف او حمله آورد. چنگیزخان با یک ضربه ی دقیق سینه ی شاهین را شکافت.

ولی دیگرجریان آب خشک شده بود. چنگیزخان که مصمم بود به هر شکلی آب را بنوشد، از صخره بالا رفت تا سرچشمه را پیدا کند. اما در کمال تعجب متوجه شد که آن بالا برکه ی آب کوچکی است و وسط آن، یکی از سمی ترین مارهای منطقه مرده است. اگر از آب خورده بود، دیگر در میان زندگان نبود. خان شاهین مرده اش را در آغوش گرفت و به اردوگاه برگشت. دستور داد مجسمه ی زرینی از این پرنده بسازند و روی یکی از بال هایش حک کنند:

یک دوست، حتی وقتی کاری می کند که دوست ندارید، هنوز دوست شماست.

و بر بال دیگرش نوشتند:

هر عمل از روی خشم، محکوم به شکست است.

 


 

ماحصل گفتگویمان را با آقای پیام سبحانی مدیر شرکت بازرگانی البرزکه در زمینه لوازم خانگی فعالیت دارند از نظر گرامیتان می گذرد.

با سلام

لطفا خودتان را معرفی نمایید.

سلام.پیام سبحانی هستم متولد 1360

نام شرکت تولیدی لوازم خانگی خود را بیان و توضیحات لازم را بیان نمایید.

شرکت ما یک شرکت بازرگانی است به نام البرز و در زمینه تولید فعالیتی نداریم.

تا بحال چند نمایشگاه لوازم خانگی برگزار کرده اید؟کجا؟

ماهمه ساله نمایشگاههای متعددی در سطح کشور برگزار می کنیم.

چند نمونه از لوازم خانگی جهت فروش در این نمایشگاه را نام ببرید؟

کلیه لوازم خانگی اعم از لوازم برقی و کالاهای اصلی و ظروف ومبلمان و غیره

این نمایشگاه چه زمانی افتتاح شدو تاچه زمانی برگزار است؟

این نمایشگاه در شهر پول در منطقه کجور از 15 تیرماه سالجاری افتتاح و تا 5 مردادماه نیز دایر است.

آیا اطلاع رسانی انبوه جهت تبلیغات این نمایشگاه صورت گرفته است؟میزان رضایتمندی شما؟

بله..نسبتا خوب است.

با حمایت چه سازمان یا افرادی تصمیم گرفتید این نمایشگاه در شهر پول برگزار شود؟ انگیزه یا هدف اصلی؟

با حمایت بخشداری و راهنمایی افراد سرشناس شهر پول

وضعیت فروش  لوازم خانگی در این نمایشگاه چطور است؟(منظور قیمتها نقدی دریافت میشود یا بصورت اقساط و....)

بصورت نقد و اقساط می باشد

آیا خدمات پس از فروش نیز دارد؟(گارانتی) توضیح دهید

بله.خدمات پس از فروش در مورد برخی وسایل نیازمند نصب اولیه است.

آیا میزان درصد تخفیف قیمتهاباتوجه به آنکه کجور در منطقه محرومی قرار دارد در این نمایشگاه بالا برده اید؟

تا جاییکه امکان داشته این مسئله را درنظر گرفته ایم.

استقبال افراد بومی و کجوری از این نمایشگاه تا به امروز چگونه ارزیابی میکنید؟

افرادی که در شهر پول زندگی میکنند بیشتر از دیگر مناطق از نمایشگاه بازدید و خرید داشته اند

وضعیت قیمت محصولات در حال حاضر در بازار چگونه است؟

قیمت محصولات در بازار کنونی نسبتا بالاست اما نوسان قیمت نیز دارد.

در حال حاضر تولیدکنندگان لوازم خانگی در کشور با چه مشکلی روبه‌رو هستند؟

واحدهای تولیدی در کشور با مشکلات زیادی روبرو هستند که توضیح این مسائل در حوصله این مصاحبه نیست.

حرف پایانی؟

در پایان امیدوارم با برگزاری این نمایشگاه توانسته باشیم به اهالی کجور خدمتی نموده باشیم.

با تشکر


 

دیدار مسؤولان کتابخانه های بزرگ و عمومی

         و جمعی از کتابداران سراسر کشور با رهبر انقلاب

گزارش این دیدار را در سایت نهاد کتابخانه های عمومی کشور بخوانید:

 

                                 http://www.iranpl.ir