سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یاوران کتاب

 

                                             بسمه تعالی

 

کتاب به عنوان اولین و بهترین شفیقی است که راهنمای ماست و می تواند مسیر های درست را به ما بنمایاند.

 

           برگزاری جلسه هم اندیشی یاوران کتاب در پول کجور :

 

جلسه هم اندیشی یاوران کتاب، در محل بخشداری کجور در روز دوشنبه مورخ 24/3/89 با حضور آقای نورمحمدی بخشدار محترم کجور، آقای ساروی ریاست محترم اداره آموزش و پرورش کجور، آقای مجید خزایی دهیار محترم پول کجور، آقای اسحاقی کارشناس محترم فرهنگی اداره آموزش و پرورش کجور، آقای موسوی زاده عضو انجمن کتابخانه ، آقای محمود خزایی بازنشسته فرهنگی ، خانم خزایی مسئول بهزیستی پول کجور، و مسئول کتابخانه عمومی پول کجور خانم خزایی برگزار شد.

 پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آقای نورمحمدی ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رجب عنوان داشتند: ماه رجب ماه پر برکت الهی است، ماهی است که دری از رحمت واسعه ی الهی به روی انسانها گشوده می شود و هرکسی می تواند از این رحمت الهی بهره مند گردد.

سپس با توجه به موضوع جلسه خطاب به متولیان امور فرهنگی حاضر در جلسه در باب اهمیت کتاب و کتابخوانی بیان داشتند:

کتاب به عنوان اولین و بهترین شفیقی است که راهنمای ماست و می تواند مسیر های درست را به ما بنمایاند.

 ایشان افزودند: پشینیان ما تجارب گرانقدر خود را در زمینه های مختلف دانش بشری کسب نمودند و حاصل عمرشان را برای ما در قالب کتاب به امانت گذاشتند و اینک وظیفه ما ایجاب می کندکه از تجربه آنان درس گرفته و به صورت سیستماتیک و با توجه به پیشرفت علوم، مسیری را که به قرب الهی هموارتر است را بپیماییم.

سپس خانم خزایی،  مسئول کتابخانه ضمن خوش آمدگویی به افراد حاضر در جلسه، فرارسیدن ماه رجب را تبریک گفتند و عنوان داشتند این ماه سراسر برکت و رحمت است، بدین منظور در این جلسه به برنامه ریزی جهت برگزاری جشن میلاد مولود کعبه حضرت علی (ع) می پردازیم .ایشان هدف این جشن را ایجاد انگیزه در نوجوانان و جوانان و تقویت حس دینی و مذهبی در آنان بیان کردند، وخواستار همکاری و هماهنگی ازمسئولین محلی شدند.

سپس پس از اظهار نظرات و پیشنهادات دیگر مدعوین، مقرر شد این مراسم در شب میلاد مولای متقیان در مسجد امام حسن عسگری(ع) با اعتبار هزینه از طرف بخشداری کجور، اداره آموزش وپرورش کجور، دهیاری و شورای پول کجور برگزار شود .

 

                جلسه با صلوات بر محمد و آل محمد پایان یافت.