سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یاوران کتاب

                                     بسمه تعالی

 

همایش پیاده روی و کوهنوردی با حضور 160 نفر از بانوان روستای پول به منظور بزرگداشت هفته سلامت روز سه شنبه مورخ24/1/89  برگزار شد.

 

دراین پیاده روی چند کیلومتری که با هدف شهرنشینی و سلامت، جامعه سالم و عاری از دخانیت و با همکاری وهماهنگی کتابخانه عمومی پول کجور- اداره بهزیستی پول - شبکه بهداشت پول وبخشداری کجوربرگزارشد مدیران ومعلمان ،دانش آموزان و بانوان بسیجی محل و اعضاء فعال کتابخانه عمومی پول کجورحضور داشتند که پس از پیمودن فاصله چند کیلومتری کتابخانه عمومی تا جنگل صد انجیلی پول کجور در این مکان گرد هم آمدند.

 

سپس مراسم در جنگل صد انجیلی با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) وبا بزرگداشت نام ویاد شهیدان روستای پول آغاز شد .

 

 خانم دکترسوده صالحی پزشک درمانگاه مرکز بخش کجور در مورد اهمیت توجه به سلامت جسم و روان سخنرانی کردند وگفتند پیاده روی ورزش بسیار مناسب وخوبی است که نه هزینه ای دربردارد و نه امکانات خاصی می طلبد و بهترین راه جهت کاهش وزن وبالا بردن ضریب سلامتی می باشد. پیاده روی در این هوای خوب در این فصل خوب می تواند سلامتی و تندرستی برای همه به ارمغان آورد.چه خوب است که این پیاده روی های دسته جمعی ادامه یابد و به صورت ماهانه برگزار شود.

 

همچنین ایشان با اشاره به یکی ازشعارهای هفته سلامت با عنوان پیشگیری از اعتیاد عنوان کردند مصرف سیگار مضر است و باید از سنین کودکی مضرات این افیون را به فرزندان خود گوشزد کرد و آنان را با تفریحات سالم از جمله (ورزش و پیاده روی-استفاده از کتاب و کتابخوانی و روی آوردن به مطالعه) آشنا کرد.

 

در پایان مراسم نیزبه نیت سی و سه شهید روستای پول به سی و سه شرکت کننده به قید قرعه جوایزی اهداءگردید که هزینه تهیه جوایز از طرف اداره بهزیستی پول کجور و هزینه پذیرایی برعهده بخشداری کجور بود.در حاشیه مراسم بروشور های مربوط به هفته سلامت که توسط کتابخانه عمومی پول کجور تهیه شده بود بین افراد شرکت کننده پخش گردید .