سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یاوران کتاب

 

کتاب «هفت گام ساده ی تغییر کتابخانه ها در محیط های آموزشی» ترجمه جمعی از کتابداران کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شهید بهشتی، منتشر شد.

 به گزارش لیزنا، کتاب «هفت گام ساده ی تغییر کتابخانه ها در محیط های آموزشی» نوشته «پاملا کولبرن هارلند (Pamela Colburn  Harland  )»، ترجمه جمعی از کتابداران کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شهید بهشتی و زیر نظر دکتر بهروز دری، رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید بهشتی،  منتشر شد.

 هفت گامی که در این کتاب به آن اشاره شده است عبارتند از: کاربر محوری، انعطاف پذیری، سوال های تکراری، منابع مشترک، موانع را از سر راه بردارید، به کاربران اعتماد کنید و تبلیغات.

 بر اساس بخشی از گفته های مولف، برنامه های مندرج در این کتاب کم هزینه اند و انقلابی در یک سازمان ایجاد نمی کنند ولی کاربران کتابخانه را به پژوهشگرانی پرشور، فراگیران اجتماعی، مسئول و کاملا آماده تبدیل می کنند. با به کار گیری این هفت گام ساده، روشهای جستجو و پردازش اطلاعات برای کاربران کتابخانه آسان و موثر می شود و قابلیت تطابق با آینده را به آنها می دهد و همه معلمان و کارکنان را برای همکاری با یکدیگر تشویق می کند.

 کتاب «هفت گام ساده ی تغییر کتابخانه ها در محیط های آموزشی» توسط مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه شهید بهشتی در 128 صفحه و شمارگان 1000 نسخه منتشر شده است.

  http://www.lisna.ir