سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یاوران کتاب

 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران گفت: سامانه تحت وب نمایه نشریات در کتابخانه‌های عمومی با دارا بودن یک میلیون و 500 هزار مقاله و سند مکتوب، بزرگترین بانک اطلاعاتی مقالات تمام متن فارسی در کشور است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، محمداسماعیل امامزاده اظهار داشت: نشریات الکترونیکی پایگاه آنلاین ایران نمایه، دارای بانک فهرست شده مقالات کشور از سال 57 تا هم اکنون بوده است.

وی بیان داشت: این نرم‌افزار با قابلیت جستجوی آسان و به صورت آنلاین در بزرگ‌ترین آرشیو مطبوعات و نشریات کشور به صورت رایگان در کتابخانه‌های عمومی آماده خدمات‌رسانی به علاقه‌مندان و پژوهشگران است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران افزود: اتصال به نمایه آنلاین بزرگ‌ترین سایت آرشیو نشریه‌ها و مقاله‌های کشور، علاقه‌مندان را به مقالات بیش از دو هزار عنوان روزنامه، ماهنامه، نشریات علمی و پژوهشی می‌رساند.

وی با اشاره به روز شدن روزانه این نرم‌افزار و افزایش چشمگیر تعداد مقالات آن بیان داشت: دانش‌آموزان، دانشجویان و پژوهشگران می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی از این بانک اطلاعاتی استفاده کنند.

امامزاده سامانه نمایه مقالات را بهترین منبع برای محققان به‌ویژه مسئولان دانست و گفت: مسئولان می‌توانند با رجوع به این سامانه و دریافت مقالات مورد نظر خود، سخنرانی‌های خود را پربار کنند

http://farsnews.com/newstext.php?nn