سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یاوران کتاب

                                   

هفتمین جلسه انجمن کتابخانه عمومی پول کجور روز پنجشنبه مورخ 21/10/91 با حضور بخشدار کجور رئیس انجمن کتابخانه وسایر اعضا انجمن در بخشداری کجور برگزار شد.

بخشدار کجور با تسلیت سالروز رحلت خاتم پیامبران محمد مصطفی(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و سالروز شهادت امام رضا (ع)خاطر نشان ساخت:  پیامبر اکرم (ص) بهترین الگوی صبر و ایستادگی برای مسلمانان است سید نادر موسوی زاده ضمن برشمردن اهمیت مطالعه در خصوص لزوم فرهنگ سازی جهت ایجاد نیاز در تمامی قشرهای جامعه به کتاب و کتابخوانی سخنانی را ایراد نمود بخشدار کجور همچنین توجه به عوامل انگیزشی جهت میل و رغبت افراد به سمت و سوی کتابخانه را امری ضروری دانست و بر روند مطالعه مفید تاکید نمود.

در ادامه مسئول کتابخانه ضمن ارائه گزارشی عملکرد چند ماهه اخیر،از کتابخانه به عنوان قلب پوینده جامعه اشاره داشت و بر تعامل اداره آموزش و پرورش و سایر ادارات با کتابخانه تاکید نمود.زینب خزایی پول رفتن به سمت کتابخوانی برای مردم را پیمودن به راه رستگاری بیان نمود و افزود: برای اجرای این امر کلیه دستگاههای فرهنگی باید یک دل و یک صدا گام بردارند تا فرهنگ کتابخوانی و مطالعه فراگیر شود .

مجید خزایی یکی از اعضای انجمن ضمن برشمردن آثار مطالعه از انگیزه به عنوان مهم ترین شاخصی که می تواند دغدغه ی مطالعه را در افراد افزایش دهد نام برد و تصریح کرد:با ایجاد کارگروه های فرهنگی با همکاری اداره آموزش وپرورش می توان کتابخوانی را نهادینه کرد.

در ادامه پس از ارائه ی راهکارهای سایر مدعوین مصوبات ذیل تصویب شد.

 

مصوبات هفتمین جلسه انجمن کتابخانه :

1-مصوب شد  جلسه ای مجزا به جهت برگزاری نمایشگاه کتاب(فروش کتاب و نرم افزار) بصورت گسترده در دهه فجر برگزار شود.

2-مصوب شد به جهت همکاری تنگاتنگ اداره آموزش و پرورش به جهت انجام کارهای فرهنگی در کتابخانه اقدام به برگزاری تشکل های دانش آموزی با ایجاد کارگاه های آموزشی اقدام شود.

3-مصوب شد به جهت هماهنگی برنامه های دهه فجر و نمایشگاه کتاب جلسه بعدی انجمن قبل از فرارسیدن دهه فجر در کتابخانه برگزار شود.

4-مصوب شد از طرف شورای شهر پول یک دستگاه اسکنر با قول مساعد جناب آقای علی اصغر شیخ الاسلامی به کتابخانه اهداء شود.