سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یاوران کتاب

 

مسابقه سراسری تالیف کتاب نماز برگزار می شود پانزدهمین مسابقه سراسری تالیف کتاب نماز با موضوع جوانان نویسنده و نویسندگان کتاب در سراسر کشور برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان مازندران ، ستاد اقامه نماز کشور در نظر دارد جهت فراخواندن جوانان به اندیشیدن ، پژوهیدن و نگارش هدف دار درباره نماز ، این مسابقه را در سطح کشور برگزار نماید.

شرکت کنندگان می توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ 30/9/1391 به ستاد اقامه نماز استان ارسال یا به آدرس njavan.namaz@yahoo.com ارسال کنند .

لازم به ذکر است کتابداران کتابخانه های عمومی و خانواده هایشان در صورت تمایل میتوانند آثار خود را به اداره کل کتابخانه های عمومی استان ارسال کنند تا در اسرع وقت به ستاد اقامه نماز فرستاده شود .

گفتنی است به برگزیدگان مسابقه هدایایی نفیس شامل لوح تقدیر ، به همراه کمک هزینه سفر زیارتی حج عمره ، عتبات عالیات ، کمک هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس و ... تقدیم خواهد شد .

نتایج مسابقه پس از بررسی و داوری در تاریخ 15/12/1391 از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز به آدرس www.namaz.ir  و ستاد اقامه نماز استان مازندران اعلام خواهد شد .