سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یاوران کتاب

     

 زنگ آغاز مدارس،زنگ ایثار ومقاومت وزنگ نماز در مدارس کجور طنین انداز شد

همزمان با بازگشایی مدارس زنگ آغاز مدارس،زنگ ایثار ومقاومت و زنگ نماز در مدارس کجور با حضور نماینده اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران - بخشدار کجور- ریاست اداره آموزش و پرورش کجور و سایر مسئولین اداری طنین انداز شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش کجور دراین مراسم ضمن تبریک سال جدید تحصیلی،هفته دفاع مقدس ودهه کرامت همگان را به پیروی ازمنویات مقام معظم رهبری با توجه به شعار سال وهمچنین تلاش درجهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی فرا خواند .

الیاس متاجی در مورد هشیاری دانش آموزان در برابر دسیسه های دشمن بویِژه اهانت به پیامبر اکرم (ص) سخنانی را بیان نمود و خاطر نشان ساخت: توطئه دشمنان همواره در کمین است و در این میان توطئه منافقان خطرناکتر است زیرا مسلمانان در طول تاریخ همواره در معرض توطئه منافقان بوده و هستند و امروز هوشیاری شما دانش آموزان موجب خنثی شدن همه دسیسه های دشمنان انقلاب اسلامی می شود .

متاجی در مورد لزوم مشارکت اولیا در آموزش و پرورش خاطر نشان ساخت: مشارکت واقعی و جدی قشرهای متفاوت مردم در اداره ی امور جامعه و بیش از هر جا  در آموزش و پرورش و در سنگر مدرسه معنای درست خود را پیدا می کند واین مشارکت در صورتی تحقق می یابد که بهترین روابط ، یعنی حسن تفاهم ، اعتماد ، همدلی ،هم اندیشی و صمیمیت میان اولیاء و مربیان و کادر اداری برقرار باشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش کجور بابیان اینکه تحول بنیادین آموزش و پرورش یک ضرورت اجتناب ناپذیر است خاطرنشان ساخت: اولین گام رسمی تحول بنیادین در آموزش و پرورش اجرای نظام آموزشی نظام 3-3-6است که منطقه کجور نیزظرفیت های لازم در این زمینه را ایجاد کرده است و امید است که با مشارکت روز افزون اولیاء گامهای ترقی را بیش از پیش برداشته شود.  .