سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یاوران کتاب

      مراسم راهپیمایی روز قدس مردم مومن و ولایتمدار منطقه کجور از ساعت 11 صبح از  مقابل بخشداری کجور آغاز شد و به سمت  سالن ورزشی پول ادامه داشت.

در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در بخش کجور مردم روستاهای بخش کجور اعم از پیر و جوان، زن و مرد از نسل‌های مختلف انقلاب اسلامی حضور  داشتند و مردم ولایتمدار کجوری با شعارهای قدس باید آزاد شود مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و قدس متعلق به  همه جهان اسلام است انزجار خود را رژیم غاصب صهیونیسم اعلام  داشتند.

شهردار هچیرود سخنران این مراسم پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته بخش کجور با محکوم کردن جنایات اخیر رِژیم غاصب صهیونیست افزود: الحق که خانه اسرائیل از خانه ی عنکبوت نیز سست تر است.

اکبر جعفر نژاد از پیروزی حق بر باطل به عنوان وعده ی الهی نام برد و خاطرنشان ساخت:آنچه که خداوند وعده داده تحقق می یابد و روز قدس روز حمایت کردن از ملتهایی است که با چنگ و دندان از حریم خود محافظت می نمایند و ما می بینیم که وعده ی حق خودش یاری گر پرچم حسینی شده است.

شهردار هچیرود باذکر پیام حضرت امام خمینی (ره) که  آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز قدس» نامیدند تصریح کرد:امام راحل با تدبیر الهی خویش و نامگذاری روز قدس، مبارزه با اسرائیل و دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین را به عنوان تکلیفی اسلامی به همه مسلمانان از ملیت‌ها و زبان‌های گوناگون گوشزد کرد و اعلام داشت که حمایت از اسرائیل، خیانت به اسلام است.

وی با بیان اینکه حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی روز قدس نقشه های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد، افزود: توطئه گران و استکبار جهانی با مشاهده حضور گسترده ملت ایران و مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس ، قدرت تصمیم گیری خود را از دست داده و به پوشالی بودن خود و رژیم صهیونیستی پی خواهند برد.

شهردارهچیرود افزود:هم اکنون با پیشرفت های علمی ، اقتصادی و سیاسی که هر روز در کشور مشاهده می کنیم ،هم آورد طلبی انقلاب اسلامی با آمریکا بیشتر شده است و آنان مواضع خود را در خطر می بینند به همین علت با اعمال تحریم های بی فایده به خیال خام خود خواهند توانست به این انقلاب ضربه بزنند.

جعفرنژاد با تأکید براین که هیچ هراسی از تحریم ها نداریم، خاطرنشان کرد: تهدیدات و تحریم‌ های دشمنان تنها برای سنگ اندازی در مسیر توسعه و پیشرفت کشور است لذا ما از این تحریم ها و تهدیدات هراسی نداریم و در مسیر توسعه و پیشرفت قدم گذاشته و پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی خواهیم کرد و امروزه ما در عالی ترین قله های علمی قرار داریم.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی پرچمدار بیداری اسلامی  است تصریح کرد:یقینا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا زمانی که در دل رهبری عظیم الشان مقام معظم رهبری قرار دارد و قاطعا تا زمانی که مردم در صحنه هستند مردمی که با عشق به رهبری و با بصیرت به راهپیمایی روز قدس آمده اند هیچ آسیبی نمی تواند این نظام را دستخوش آفت قرار دهد.

در پایان مراسم راهپیمایی پیش از اقامه نمازجمعه این هفته،  قطعنامه روز جهانی قدس سال 91  قرائت شد .