سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یاوران کتاب

کتاب " حافظ به روایتی دیگر " منتشر شد

کتاب حافظ به روایتی دیگر از سوی موسسه فرهنگی کندلوس منتشر شد.

  علی اصغر جهانگیری موسس و بنیانگذار مجموعه فرهنگی کندلوس در گفتگو با خبرگزاری فارس در کجور گفت: این کتاب دیدگاه جدیدی نسبت به حافظ را در برابر خواننده قرار می دهد و او را با حقایقی از این شاعر بلند آوازه ایران زمین آشنا می سازد.

وی درباره انگیزه خود از تالیف این کتاب اظهار داشت : عدم شناخت از حافظ باعث شد تاکنون از حافظ بعنوان یک فرد خراباتی یا صوفی و ... نام برده می شد و بنابراین از پانزده سال قبل کار تحقیق درباره حافظ را شروع کردم و هم اکنون به لطف خدا به مرحله انتشار رسید.

 جهانگیری افزود: چاپ اول کتاب " حافظ به روایتی دیگر " در دو هزار نسخه و 225 صفحه روانه بازار خواهد شد و بعد از آنکه نقطه نظرات کارشناسان و صاحب نظران  بر آن جاری شد در چاپ دوم به شکلی کاملتر در اختیار عموم علاقمندان قرار خواهد گرفت.

 موسس و بنیانگذار مجموعه فرهنگی کندلوس تصریح کرد: با توجه به اینکه استکبار جهانی همواره بر علیه کشور عزیزمان ایران اقداماتی انجام می دهد و ایران را کشوری خشن جلوه می دهد بنابراین  از سال 1391 کار تحقیق و مطالعه بر روی مجموعه جدیدی تحت عنوان " نقش ایران در تمدن جهان "  آغاز خواهم کرد.

 وی گفت: مجموعه جدید " نقش ایران در تمدن جهان "  در قالب یک کتاب منتشر می شود که در آن نقش و تاثیر  عظیم تمدن ایران زمین در تمدن های جهانی را به تصویر خواهد کشید.

 وی خاطر نشان کرد: این کتاب را به نسل جوان ایران توصیه می کنم تا بدانند که بزرگترین فیلسوفان و دانشمندان جهان در طول تاریخ ایرانی بوده اند و کاشفان اسیدسولفوریک ، الکل ، لنز و عدسی و... همگی ایرانی بوده اند و  بر همین اساس امروز جهانیان علم و پیشرفت خود را مدیون مغزهای متفکر ایران زمین می دانند و بنابراین جوانان ما باید بدانند که هرکدامشان می توانند به تنهایی دانشمندان بزرگ فردای ایران عزیزمان باشند و از این بابت باید به ایرانی بودن خود افتخار کنند.

 جهانگیری همچنین به سمینارهای فرا روی خود اشاره کرد و افزود: بزودی سمینارهایی در زاهدان،گرگان و تهران برگزار خواهد که طی آن درباره چگونگی کشاورزی در قرن بیست و یکم صحبت خوهم کرد چرا که چندین هزار فرصت شغلی از طریق کشاورزی نوین در سراسر جهان وجود دارد که ما از آن بی خبریم و اینگونه سمینارها می تواند به رشد فزاینده تولیدات کشاورزی ما کمک کند و فرصتهای اشتغال فراوانی در رشته کشاورزی را برای همگان بوجود  آورد.

منبع:

http://www.kandelous.blogfa.com