سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یاوران کتاب

  حضور مردم شهرپول در راهپیمایی 22 بهمن ماه

 مسئولا ن ادارای و مردم شهر پول همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی 22بهمن  در زیربرف وباران با شعارهای (( مرگ بر آمریکا - مرگ بر اسرائیل- -مرگ برضدولایت فقیه- خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست- ای رهبر آزاده آماده ایم، آماده ایم )) مسیر مسجد امام حسن عسگری(ع)  به سمت  اداره آموزش و پرورش منطقه کجور را پیمودند.

 حجت الاسلام و المسلمین حاج یزدان جهاندار لاشکی امام جمعه شهر پول سخنران این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم، به نتایج ودستاوردهای حضور حماسی مردم در 22 بهمن اشاره کرد و اظهار داشت: احیای اسلام، تثبیت خودباوری، بی‌اثر بودن تحریم‌ها، استقامت و پیمان مجدد با خون شهیدان ،امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، همت بلند مردم در ادامه راه تا رسیدن به قله پیروزی از مهمترین پیام‌های حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به شمار می‌رود.

 ایشان  حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن را عامل دلگرمی برای سایر کشورهای اسلامی برشمرد و افزود: وقتی کشورهای منطقه مشاهده می‌کنند ایران اسلامی بعد از 33 سال با وجود کارشکنی‌ها و دشمنی‌های گوناگون،‌‌ باشور و نشاط مضاعف در صحنه حضور دارد، این امر باعث الگو گرفتن آنها خواهد شد.

امام جمعه شهر پول ضمن  اشاره به آیه ی 41 سوره ی عنکبوت که  آمده است: سست ترین خانه ها خانه ی عنکبوت است بیان کردند: سید حسن نصرالله چه بجا گفت که اسرائیل از خانه عنکبوت نیز سست تر است.

ایشان افزودند: آری این اسرائیل است که در حال نابودی است و خدا خود دشمنان خود را نابود می کند.

 پس از خواندن قطعنامه با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل پرچم های این دو مزدور به آتش کشیده شد.