سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یاوران کتاب

         برگزاری جشن انقلاب در کجور

 همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر جشن بزرگ انقلاب با هماهنگی بخشداری کجور،اداره آموزش و پرورش کجور و سایر ادارت با حضوراعضای ستاد دهه فجر، جمعی از مسئولان اداری و دانش آموزان مدارس کجور و با هنرنمایی گروه هنری آواز تهران در سالن باشگاه ورزشی پول کجور برگزار شد.

امام جمعه شهر پول سخنران این مراسم گفت: انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است و مردم ایران باید قدر این انقلاب را بدانند. وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی باعث بیداری اسلامی ملت های ستم دیده در سرتاسر دنیا به ویژه کشورهای اسلامی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج یزدان جهاندار لاشکی با اعلام اینکه  حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سبب یاس و نا امیدی دشمن می شود خواستار حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22بهمن ماه شدند.جهاندار لاشکی افزود:مردم و به ویژه دانش آموزان امروز باید با حضور خود در صحنه های مختلف به ویژه راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر دشمنان انقلاب و نظام را مایوس کنند.

امام جمعه شهر پول حاج یزدان جهاندار از دانش آموزان به عنوان کسانی که مدیریت آینده نظام را در دست خواهند داشت، خواست که با ایمان به خدا و بدون دغدغه از تهدیدات دشمن، در فراگیری دانش تلاش کرده تا از این طریق بتوانند در مقابل زورگویی های دشمنان نظام و انقلاب ایستادگی کنند.

قرائت مقاله ، اجرای سرود توسط 2 گروه از دانش آموزان مدارس و همچنین برگزاری مسابقه حضوری از برنامه های این جشن بود .

گفتنی است در این مراسم به 10 نفر از اعضای فعال در عرصه کتابخوانی و مسابقات فرهنگی جوایزی اهدا شد