سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یاوران کتاب

                دیدارصمیمی  امام جمعه شهر پول با مسئولان اداری کجور

نخستین دیدار مسئولان ادارای کجور با امام جمعه محترم شهرپول در بخشداری صورت گرفت.

بخشدار کجور ضمن خیر مقدم به امام جمعه و عرض تقدیر و تشکر از حمایتهای همه ی مسئولان استانی و شهرستانی و منطقه کجور در برپایی مراسم باشکوه استقبال از امام جمعه و شرکت در اولین نماز جمعه عبادی و سیاسی به معرفی تک تک مسئولین پرداختند.

سید نادر موسوی زاده با تاسی به کلام مقام معظم رهبری که فرمودند: بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است تصریح کردند: نباید با مسئله آمریکا ستیزی، شعاری برخورد کرد. مبارزه با آمریکا باید در تمام شئون زندگی ما، خود را نشان دهد و در بیان و اندیشه و عمل ما تجلی داشته باشد.

موسوی زاده افزود: خدا را شاکریم که لطفش شامل حال مردم کجور شد و امام جمعه به مردم کجور تعلق گرفت مطمئنا مردم ولایت مدار کجوری در هفته های بعدی نیز با حضور مستمر خود  در نماز جمعه حمایت از ولی فقیه را اعلام می دارند.

امام جمعه شهر پول نیز ضمن تقدیر و تشکر از تمامی دست اندرکاران برگزاری مراسم استقبال امام جمعه عنوان کردند : برگزاری چنین مراسماتی در نظام جمهوری اسلامی که به رهبری امام خمینی (ره) پایه گذاری شده است و با ایمان و وحدت کلمه به پیروزی رسیده است نتایج و دستاوردهایی دارد که هیچ موقع زایل نمی گردد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج یزدان جهاندار لاشکی با تبریک هفته وحدت در مورد اهمیت وحدت تصریح کردند:امت اسلامی با وجود وحدت اسلامی که دارند مانع از ایجاد تفرقه خواهند شد.وهرچه وحدت بیشتر باشد بازدهی کارنیز بیشتر است.

ایشان ضمن فراخوانی همه ی مسئولان به وحدت و یکسونگری در ذم تفرقه نیز بیان نمودند: تفرقه یک غده ی سرطانی است که سبب کاسته شدن قدرت خواهد شد.

در ادامه تمام مسئولان پس از بیان خیرمقدم گویی به امام جمعه، نقطه نظرات خود را بیان نمودند و امام جمعه نیز عنوان کردند: تمامی نظرات و پیشنهادات خود را مکتوب به محضر یشان برسانند..