سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یاوران کتاب

نشست هماهنگی برگزاری مراسم استقبال از اولین امام جمعه منطقه کجور- شهر پول

"مهدی مستشرق" معاون اجرایی شورای سیاست‌گزاری ائمه جمعه مازندران : نماز جمعه یک برکت،یک نعمت و یک رحمت است.

سید نادر موسوی زاده بخشدار کجور: برگزاری نماز جمعه در شهرپول یکی از برکات، توفیقات و نعمات منطقه کجوراست.

بخشدار کجور ضمن معرفی اجمالی کجور تصریح کردند: با توجه به آنکه خلاءفرهنگی بسیار زیادی در کجور احساس می شد و ضمن توجه به خواسته های مردم نیاز به امام جمعه در کجور ضروری به نظر می رسید.

سید نادر موسوی زاده افزود: برگزاری نماز جمعه در شهرپول یکی از برکات ، توفیقات و نعمات منطقه کجوراست که خداوند به ما اعطاء نموده است .

معاون اجرایی شورای سیاست‌گزاری ائمه جمعه مازندران ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین کجور حاضر در جلسه در رابطه با اهمیت برگزاری نماز جمعه عنوان کردند: نماز جمعه نماز حکومتی است که اتصال مستقیم به ولی امر مسلمین، روحانیت و مرجعیت دارد و پشتیبان ارزش های انقلاب است.

مهدی مستشرق با اشاره به وجود 35 اقامه نماز جمعه در استان مازندران، اظهار کرد: 2500 نفر در ستاد نماز جمعه استان مازندران به صورت افتخاری در حال فعالیت هستند که از این تعداد 1800نفر عضو اصلی و 700نفر عضو افتخاری تشکیل می‌دهند.

معاون اجرایی شورای سیاست‌گزاری ائمه جمعه مازندران پس از بیاناتی در خصوص تشکیلات ستاد اقامه نماز به بیان هماهنگی های لازم به جهت برگزاری مراسم استقبال از اولین امام جمعه شهر پول کجور و نحوه ی استقبال مسئولین و مردم از امام جمعه وتعیین منزل و دفتر امام جمعه، تعیین وسیله ی نقلیه برای ایشان، تعیین مسئول دفتر ایشان، تعیین محل برگزاری نماز جمعه و... ...پرداختند.

ضمنا تاریخ پیشنهادی این مراسم مورخ 14/11/90 می باشد و امام جمعه شهر پول نیز جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا جهاندار لاشکی منتخب گردیده است.

این نشست در روز چهارشنبه مورخ 28/10/90 با حضور بخشدار کجور و معاون اجرایی شورای سیاست‌گزاری ائمه جمعه استان مازندران و جمعی از مسئولان ادارات کجور در بخشداری کجور برگزار شد.