سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یاوران کتاب

   

  به حول و قوه الهی دومین جلسه ی ستاد هفته کتاب کتابخانه عمومی پول کجور در روز سه شنبه مورخ 17/8/90 با حضور بخشدار کجورآقای سید نادر موسوی زاده، رئیس اداره آموزش و پرورش کجورآقای الیاس متاجی، سرپرست شهردار پول آقای اسدالله زالپولی، و تعدادی ازمدیران و معلمان پرورشی مدارس در کتابخانه برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش کجور ضمن بیان اهمیت کتاب و کتابخوانی همه ی مدیران را ملزم دانستند نسبت به بازدید و عضویت همگانی دانش آموزان  در کتابخانه اقدام نمایند.

الیاس متاجی ضمن اعلام فراهم سازی بستر فرهنگی لازم  میان مدارس و کتابخانه عنوان کردند : اداره آموزش و پرورش کجور آمادگی این را دارد که ضمن تهیه ی سرویس رفت و آمد دانش آموزان با کتابخانه، هماهنگی لازم  جهت عضویت دانش آموزان را به عمل آورد.

بخشدار کجور و سرپرست شهردار پول نیز در یک اقدام هماهنگ اعلام کردند مبلغ حق عضویت دانش آموزان در هفته کتاب را تقبل می کنند.

مصوبات:  مصوب شد طی جلساتی چند در کتابخانه، جهت آشنایی دانش آموزان با نحوه ی کتابداری و جستجوی منابع، آموزش اصول کتابداری برای دانش آموزان علاقه مند برگزار شود.

مصوب شد زنگ مطالعه (همراه با عضویت دانش آموزان در سایت کتابخوانان حرفه ای کشور ) با حضور مسئولین در مدرسه شهداء  پول کجور برگزار گردد.

مصوب شد در جشنی که بمناسبت عید غدیر خم در شهر پول برگزار خواهد شد، مسئول کتابخانه نیزضمن انجام برنامه های جانبی دیگر به بیان  معرفی و عملکردهای کتابخانه بپردازد.

مصوب شد مدیران مدارس، دانش آموزان مستعد و فعال را به مسئول کتابخانه به عنوان رابطین فرهنگی معرفی نمایند تا رسالت یاوران کتاب را درقالب جلسه ای توجیهی در کتابخانه به آنان یادآور شده که به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جمع خود بپردازند.

درپایان جلسه ضمن بازدید بخشدار و سرپرست شهردار و رئیس اداره آموزش و پرورش کجور از کتابخانه کارت عضویت خود را تمدید نمودند .