سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یاوران کتاب

        مراسم یوم الله 13آبان با حضور با شکوه دانش آموزان در کجور برگزار شد.

الیاس متاجی رئیس اداره آموزش و پرورش کجور: 13آبان روز تجلی ایمان، دانایی و ولایت مداری است.

مراسم راهپیمایی از مدرسه حضرت زینب (س)کجور آغاز شده و راهپیماییان به سمت مدرسه وحدت و عصمت کجور حرکت کردند.

این مراسم که با حضور بخشدار کجور، مدیران مدارس ، اولیاء و دانش آموزان همراه بود  با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ، جنایتهای استکبار جهانی را محکوم کردند.

رئیس اداره آموزش و پرورش کجور سخنران این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین و مردم و گرامی داشت  یاد و خاطره تمامی شهدا و شهدای  دانش آموز عنوان کردند:

 در سیزده آبان دانش آموزان انقلابی برخاستند تا غبار خود باختگی را از سیمای مدرسه پاک نمایند و رو در روی دشمن ایستادندواما امروزهمه دانش آموزان باید توجه داشته باشند که آرامش امروز را شهدای آن روز با استقامت و فداکاری به آنها هدیه کرده اند و اینک تکلیف دینی  ما ایجاب می کند با حضور گسترده، انقلابی و آگاهی‌بخش در ویژه مراسم ضد استکباری یوم‌الله 13 آبان، کاخ‌های ظلم و استکبار جهانی را به لرزه درآورده،و پیام حقیقی انقلاب خود یعنی؛ شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را در گوش جهانیان فریاد بزنیم.

 الیاس متاجی با بیان اینکه 13 آبان ماه یادآور سه حادثه مهم است، ادامه داد: یکی از آنها سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) در سال 1343 به خاطر ایراد سخنرانی در مورد اعطای امتیاز کاپیتولاسیون به آمریکا است.

وی تصریح کرد: همچنین از مناسبت‏های دیگر این روز، سالروز کشتار دانش‏آموزان در دانشگاه تهران در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام است.
وی افزود: 13 آبان روز تجلی ایمان ، دانایی و ولایت مداری است.
این مراسم با اجرای برنامه‌های متنوع دیگر از جمله اجرای سرود،مقاله و قرائت بیانیه و آتش زدن پرچم های آمریکا و اسرائیل به پایان رسید.