سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یاوران کتاب

  قائم مقام وزیر بهداشت از افتتاح مرکز بهداشتی درمانی ده تخت خوابی در پول کجور در اولین روز از هفته دولت خبرداد.

  محمدمهدی ناصحی در مراسم افتتاح از مرکز بهداشتی درمانی ده تخت خوابی پول کجور اظهارداشت: حوزه سلامت یکی از مورد نیاز ترین حوزه های اجرایی و کاری در کشور است که اگر این حوزه جدی گرفته نشود انسان سالم از لحاظ جسمی ، روحی و اجتماعی وجود نخواهد داشت.

 وی افزود: توجه به آموزش همگانی مردم و ارتقای سلامت یکی از شاخصه های حوزه سلامت است که باید آن را ارتقا دهیم.

 قائم مقام وزیر بهداشت تصریح کرد: حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار جهت احداث ساختمان و 150 میلیون تومان جهت تجهیزات مرکز بهداشتی درمانی پول کجور هزینه شده است.

 ناصحی یادآور شد: مکان احداث مرکز بهداشتی درمانی پول کجور حدود 4هزار و 500 متر مربع است که توسط خیر نورروز علی خزایی اهدا شده است.

 وی اعلام کرد: استقرار پزشک به صورت شبانه روزی ، رادیولوژی ، اطاق عمل سرپایی ، آزمایشگاه و امکان انتقال در صورت لزوم از خدمات مرکز بهداشتی درمانی پل کجور است.

 نماینده مردم نوشهر و چالوس در ادامه این مراسم اظهارداشت: سلامتی نعمت خدادای است و از زمانی که بشر به ماهیت ان پی برد تمام تلاش خود را برای ارتقای سلامتی بکار می گیرد.

 دکتر محسنی عدالت در سلامت ، کاهش بار ملی پرداخت هزینه سلامت ، نگاه زیربنایی مسئولین به امر سلامت و تخصیص 10 درصد قانون هدفمندی یارانه ها به نظام سلامت را از مسایلی برشمرد که در مجلس به آن پرداخته شود.

 وی با بیان اینکه باید در بکارگیری نیروهای بومی تلاش کنیم افزود: ما نیازمند تجهیزات ویژه ای در بخش شیمی درمانی و همچنین با کمبود نیرو های انسانی ماهر و متخصص در غرب استان مواجه هستیم .

 منبع:http://mazandaran.isna.ir