سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یاوران کتاب

        

     همصدا با مردم جهان، مردم کجور نیز فریاد حمایت از فلسطین سر دادند.

 مراسم با شکوه روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با  حضور بخشدار کجور و سایر مسئولان اداری شهر پول و اقشار مختلف مردمی از سایر روستاهای منطقه کجور برگزار شد.

مردم روزه دار پول کجور روز جمعه همراه با مسلمانان سراسر جهان با تجمع و راهپیمایی خواستار رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست ها شدند.

تظاهرات کنندگان با در دست داشتن پرچم در محکومیت  رژیم صهیونیستی علیه اقدامات جنایتکارانه این رژیم شعارهای مرگ بر آمریکا- مرگ بر اسرائیل - مرگ بر انگلیس -مرگ بر منافق فتنه گر -مرگ بر ضد ولایت فقیه - ای رهبر آزاده ما با ولایت زنده ایم تازنده ایم رزمنده ایم سردادند.

مسیر راهپیمایی از مسجدامام حسن عسگری(ع) به سمت اداره آموزش و پرورش کجور بود.

حاج آقا میرشفیعی، امام جماعت پول کجور با ایراد سخنرانی از حضور و مشارکت مردم  روزه دار قدردانی کردندوتصریح کردند:

در این روز همه ی ما با حضورمان، انزجار از اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی، و حمایت قاطع خود را از ملت مظلوم فلسطین به ویژه  مظلومین غزه اعلام می داریم.

 وی حضورپرشکوه مردم راحاصل تقوا و ایمان آنان و قوت قلبی برای مردم مظلوم فلسطین و امنیت  بیشتر برای ایرانیان برشمردند.

در ادامه،  قطعنامه پایانی مراسم باشکوه روز جهانی قدس قرائت شد و راهپیمایان با فریاد تکبیر، حمایت خود را از آن اعلام کردند.

بخشدار کجور سید نادر موسوی زاده نیز در حاشیه این مرسم درخصوص اهمیت حضور گسترده مردمی در این روز بیان داشتند: حضور گسترده مردم کجور در راهپیمایی روز جهانی قدس نشانگر محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس و بیانگر بیداری اندیشه آنها در حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین است. .

وی گفت: روز جهانی قدس روز فریاد آزادیخواهان و مسلمانان جهان علیه جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی اسرائیل است بنابراین وظیفه شرعی و دینی همه ماست که در این راهپیمایی شرکت کنیم و بار دیگر خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب اعلام کنیم.

یادآور می شود مراسم راهپیمایی روز قدس در شهر پول، کجور و روستای میخساز بصورت بسیار گسترده برگزارشد.