سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یاوران کتاب

                      

          برگزاری جلسه شورای اداری اداره آموزش و پرورش کجور  

جلسه شورای اداری اداره آموزش و پرورش کجور با محوریت طرح هجرت3 با حضور بخشدار کجور آقای سید نادر موسوی زاده و رئیس اداره آموزش و پرورش کجور آقای الیاس متاجی و سایراعضا  شورا در روز چهارشنبه مورخ 19/3/90 در اداره آموزش و پرورش کجور برگزار شد.

 پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید،  آقای سید نادر موسوی زاده بخشدار کجورضمن تقدیر و تشکر از حضور حداکثری اعضاء در جلسه به بیان دیدگاهها و سیاستهای کاری خود پرداختند.

وی همچنین به ضرورت تشکیل این جلسه و جمع بندی نهایی در مورد طرح هجرت3اشاره نمودند و از تمامی همکاران این طرح خواستند که با برنامه ریزی جامع و کامل در تلاش برای هرچه بهتر شدن این طرح مشارکت همه جانبه داشته باشند.

در ادامه آقای الیاس متاجی ضمن بیان عملکردهای چهار ماهه اداره آموزش و پرورش  کجور یادآور شدند که اجرای طرح هجرت3 با برنامه ریزی دقیق و منظم درهفته اول تیرماه سال جاری به حالت افتتاحیه در یکی از مدارس مورد نظر شروع و در نیمه شهریور نیز مراسم اختتامیه برای این طرح در نظر گرفته شود.

 در این جلسه مقرر شد افتتاحییه طرح هجرت 3 روز شنبه مورخ4/4/90در دبیرستان فاطمه الزهراء پول کجور با حضور اعضای شورای دانش آموزی و مسئولین منطقه برگزار گردد.