سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یاوران کتاب

         تشکیل کلاس آموزش رایانه برای بسیجیان کجور

 همزمان با آغاز هفته بسیج یک دستگاه اتوبوس سیار مجهز به ده دستگاه کامپیوتر از طرف سازمان فنی و حرفه ای در حوزه مقاومت بسیج کجور مستقر گردید و نامنویسی از متقاضیان کجوری و روستاهای نزدیک صورت گرفت.تعداد شرکت کنندگان در این کلاسها  از بین بانوان بسیجی بیش از 50 نفر است.

 مراسم افتتاحیه با حضور آقای حبیب الله کریمی فر فرمانده حوزه مقاومت بسیج کجور خانم پانته آ شاهین مربی کامپیوتر، بسیجان و کار آموزان در روزپنجم آذر سالروز تشکیل بسیج برپا شد.

آقای کریمی فر دراین باره گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان فنی و حرفه ای و به منظور آشنایی بانوان بسیجی با کامپیوتر کلاس آموزشی برای بسیجیان کجور و روستاهای نزدیک در حال برگزاری است  که با استقبال بانوان بسیجی این کلاسها همه روزه درشیفت صبح دایر است .

این دوره بمنظور افزایش مهارتهای کار با رایانه و اینترنت با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای مازندران در حوزه مقاومت بسیج امام حسن عسکری (ع) کجورتشکیل شده است.         

همچنین خانم شاهین مربی کامپیوتر در این باره گفتند: این دوره آموزشی، علاوه بر افزایش دانش علمی  بسیجیان در حوزه سخت‌افزار و نرم‌افزار،شامل مبانی کامپیوتر - کار با ویندوز و اینترنت می باشد و در پایان این کلاسها که بمدت یک ماه دایراست از کارآموزان امتحان بعمل آمده و به آنان مدرک گواهینامه ICDL 2  از طرف سازمان فنی-حرفه ای ارائه می شود.