سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یاوران کتاب

 اوقات فراغت، زمینه مناسبی جهت خودشکوفایی و خلاقیت آدمی است و این امر به نوبه خود، در رشد اخلاقی و فکری افرادجامعه نیز مؤثر است. اگر برنامه های اوقات فراغت با جهت گیری سودمند و سالم انتخاب شود، بسیاری از نابسامانی های روحی و جسمی مردم  نیزدرمان می یابد.

 به منظور پر نمودن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و جذب مخاطب به کتابخانه در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی دوره های جعبه سازی، داستان خوانی(شاهنامه فردوسی-گلستان و بوستان سعدی)، قصه های قرآنی، شعر خوانی، نقاشی، روزنامه دیواری، ادبیات نمایشی، پخش فیلم و نقد و بررسی آن،کتابخوانی و خلاصه برداری  درکتابخانه عمومی پول کجور برگزار شد.

همچنین برنامه کوه نوردی اعضای فعال کتابخانه در یک روزگرم تابستانی با هدف حفظ محیط زیست یکی یگراز برنامه های انجام شده توسط کتابخانه عمومی پول کجور بودکه با استقبال خوب اعضا روبرو شد.

ضمنا  برگزاری یک دوره مسابقه" ضیافت نور" به مناسبت ماه مبارک رمضان از دیگر فعالیت های کتابخانه عمومی پول کجور در ماه مبارک رمضان بود که در روز عید فطر جوایزی به نفرات برتر اهداء شد.

در این طرح درهریک از دوره های برگزار شده به تعداد 20نفر از نوجوانان شرکت فعال داشتند.که پس از پایان یافتن کلاس ها به افراد شرکت کننده جوایزی به رسم یاد بود با هزینه پایگاه بسیج خواهران (حضرت رقیه س) پول کجور اهداء شد.