سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یاوران کتاب

                                              بسمه تعالی

 مراسم معنوی شبی با قرآن ویژه ماه مبارک رمضان با همت بخشداری کجور، شورا و دهیاری پول کجور، پایگاه مقاومت بسیج برادران در مسجد امام حسن عسگری (ع) مرکز بخش کجور برگزار شد.

این مراسم معنوی پس از صرف افطاری و خواندن نماز جماعت باحضور بخشدار کجور نورمحمدی و دیگر مسئولان محلی و اقشار مختلف مردم در مسجد امام حسن عسگری (ع) پول کجور درروز شنبه، شب یازدهم ماه مبارک رمضان برگزار شد.

پس از قرائت قرآن توسط قاریان برتر کشوری و محلی و اجرای تواشیع توسط گروه مصباح الهدی چالوس،  این مراسم با برنامه هایی فرهنگی دیگر شامل اجرای مسابقات قرآنی بین نوجوانان و جوانان و اهدای جوایز به برگزیدگان جلوه یی خاص از یک شب پر برکت از ماه مبارک رمضان را به تصویر کشید.

نورمحمدی در حاشیه این مراسم افزود: این  برنامه های فرهنگی برای ایام ماه مبارک رمضان در سطح مساجد روستاهای کجور تدارک دیده شده است .تا مردم متدین کجور بیش از پیش از فیوضات این ماه بهره مند گردند و جلوه ای خاص به این ماه پرفیض در منطقه کجور ببخشد. وی ماه مبارک رمضان را ماه نزدیکی غفران و رحمت الهی برشمرد و تصریح کرد: این ماه فرصتی مناسب برای تصفیه روح و تزکیه نفس است که با حضور در محافل قرآن و مجالس وعظ و سخنرانی‌ها این امر مهیا می‌شود.