سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یاوران کتاب

 

 محمود صارمی از جمله خبرنگاران پر تلاش و آزاده ای بود که از حضور در خطرناکترین میدان ها ترس به دل راه نداد و به رسالت خویش تا انتها وفادار ماند. صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی درسال 1377 بهمراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزارشریف افغانستان توسط نیروهای افراطی طالبان به شهادت رسید. شورای فرهنگ عمومی ، 17 مردادماه 1377، سالروز شهادت "محمود صارمی "  را به عنوان روز خبرنگار نامگذاری کرد.

           

      هفدهم مردادماه این روز ارزشمند اجتماعی

 

     بر همه خبرنگاران، روزنامه نگاران

 

          و نویسندگان گرامی باد.

 

انتشار یادداشت‌های خبرنگاران کتاب:

 

کتاب «من، خبرنگار کتاب» منتشر می‌شود. همزمان با روز خبرنگار، کتاب «من، خبرنگار کتاب» شامل بیش از نود یادداشت از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران این حوزه توسط خانه کتاب منتشر می‌شود.
این کتاب که یادداشت‌های خبرنگاران و روزنامه‌نگاران حوزه کتاب را در برمی‌گیرد قرار است همزمان با روز خبرنگار که 17 مرداد است روانه بازار کتاب شود.

به گزارش روابط عمومی خانه کتاب، این اثر شامل یادداشت‌ها و گفت‌وگوهای کوتاهی با موضوع روزنامه‌نگاری تخصصی کتاب است که به قلم بیش از نود نفر از فعالان این حوزه به رشته تحریر درآمده است. مطالبی از «یونس شکرخواه»، «ابوالحسن مختاباد»، «سیدعلی‌محمد رفیعی»، «علی آقاغفار»، «مریم زهدی» و «رضا ولی‌زاده» از جمله بخش‌های این کتاب است.

منبع:

http://www.ketabnews.com/detail-4734-fa-1.html