یاوران کتاب

 

         جادوی فایندهورن

کتابی با موضوع فراروانشناسی

مولف پال هاوکن

مترجم فرامرز جواهری نیا

 داستان کامل و پر کشش سرزمینی شگفت آسا که "بهشت" ی امروزی را شکوفا گردانده و انسانها درآن زاده می شوند و با مهر و ایمان و توان مندی خویش بر تیرگی ها پیروزی می یابند.

چگونه نیروی جادویی عشق شگفت انگیزترین باغی را که پس از "بهشت" عدن هستی داشته ،شکوفا گردانیده است. در فاصله کوتاهی از حلقه پیر اقطبی،اجتماع بازهم دور افتاده تری یافت می شود که درآن انسان ها با گیاهان گفتگ کرده و به دستاوردهایی شگفت انگیز رسیده اند: در خاکی که پیش تر بی بروبار و تهی از گیاهان بود، گل های یاغی روح برگرفته از فرشتگان جان بخش گیاهان دیده ها را می نوازند و باد آوای نی "پان"، خدای دشت ها و جنگل ها را به گوش می رساند. جایی که در آغاز در چون باغی کوچک و معجزه آسا بنا شد، چنین می نماید که در هزاره ی نوین کنونی، مرکز راستینی از نور باشد.

اینک، سرگذشت، کامل و پرکشش و راستین دهکده ای شگفت انگیز در اسکاتلند که در آن انسانها با دستاوردهایی شگفتی آفرین با گیاهان به گفتگو نشسته اند. پل هاوکن روزنامه نگار باز می گوید که این دهکده چگونه پای گرفت، درآن چه کسانی زندگی می کنند، و این که این سرزمین برای دنیای برآشفته ی بیرون چه پیام و معنایی می تواند داشته باشد.