سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یاوران کتاب


«منشور عفاف»
منشور عفاف عنوان کتابی است که به تفسیر سوره مبارکه نور پرداخته است. در این اثر ارزشمند، به تفسیر سوره نور با موضوع عفاف در همه جنبه‏‌ها به شیوه روایى - عرفانى پرداخته شده است و تلاش شده است تا انسان را با عفت پیشگى در همه جنبه‌‏هاى خانوادگى، پوششى، عقیدتى، حتى مالى و جهادى، آموزش دهد.
 
نویسنده در این تفسیر، بعد از فراغ از یک تفسیر معمول ـ که تحت عنوان «بهره اول» آمده ـ کوشیده‏ است که در پرتو آیات سوره نور و در پرتو روایات منقول از مقامات عصمت و طهارت، به جنبه‏‌هاى عرفانى که وسیله‏‌اى براى تلطیف روح و صفاى قلب است، بپردازد. این بخش را تحت عنوان «بهره دوم» آورده‏ است.
 
در مقدمه این اثر می‌خوانیم: «سوره نور، از سوره‏‌هاى برجسته‏‌اى است که در بردارنده برنامه «عفاف» است و بر آن است تا انسان را با عفت پیشگى در همه جنبه‌‏هاى خانوادگى، پوششى، عقیدتى، حتى مالى و جهادى، آموزش دهد.» کتاب «منشور عفاف» (تفسیر سوره نور) سوره نور را با موضوع عفاف در همه جنبه‏‌ها به شیوه روایى - عرفانى تفسیر کرده است.

کتاب «منشور عفاف» تألیف آیت‌الله احمد بهشتی در 472 صفحه شمارگان 8000 نسخه از سوی انتشارات بوستان کتاب قم روانه بازار نشر شده است.

http://www.ibna.ir/