سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یاوران کتاب

با حکم استاندار مازندران  نخستین شهردار شهر تازه تاسیس پول کجور با قرائت حکم استاندار مازندران به صورت رسمی معارفه شد.
  اسدالله زالپولی صبح  روز 30/1/91 به عنوان نخستین شهردار شهر تازه تاسیس با حضور هاشمی معاون عمرانی استاندار مازندران و مسئولان شهرستان نوشهر و بخش کجور در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر در سال 91 معارفه شد.

زالپولی از ابتدای آغاز به کار این شهرداری به عنوان سرپرست شهرداری مشغول به کار بود.

در این مراسم حکم استاندار مازندران برای سپردن تصدی پست شهرداری شهر پول کجور قرائت و هاشمی معاون عمرانی استاندار مازندران آن را به اسدالله زالپولی شهردار جدید پول ابلاغ کرد.

زالپولی در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: شهر جدید پول کجور با فاکتور مرکزیت بخش کجور مازندران به عنوان نخستین شهر توریستی و کوهستانی کجور فعالیت خود را آغاز کرده و این مسئله از آرزوهای مردم بخش پول بود که این مهم توسط دولت محقق شد.

وی به کمک‌های شهرداری نوشهر در این زمینه اشاره کرد و بیان داشت: شهردار و مجموعه شهرداری نوشهر در بدو تاسیس شهرداری پول کمک زیادی برای فعالیت این شهرداری کردند.

زالپولی ادامه داد: شهر پول از سه منظر کوه و دشت و جنگل برخوردار است و مجموعه شهرداری پول کجور توجه به حفظ عرصه‌های کشاورزی و توجه به اکوتوریسم را در این منطقه مورد توجه خود قرار داده است.

این مسئول تصریح کرد: ساماندهی شهرک صنعتی کجور و شهرسازی مطابق با استانداردها و اقلیم جغرافیایی از دیگر برنامه‌های شهرداری پول است.

شهردار پول اذعان داشت: تعرفه‌های آب و برق باید همچنان به صورت روستایی محاسبه شود چرا که هنوز شرایط لازم برای تغییر تعرفه‌ها از روستایی به شهری وجود ندارد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910130000231